Gericht op conversie en gebruikersgemak..

Bekijk de website
76%
Stijging in organisch verkeer

Wie de klant is.

FMTC is het nieuwste veiligheidstrainingscentrum voor Offshore trainingen, Maritieme trainingen en Industrie trainingen van Nederland. Sinds de oprichting van FMTC zijn wij nauw betrokken bij het veiligheidstrainingscentrum.

De vraag van de klant.

De grote diversiteit aan klanten zowel nationaal als internationaal, en van verschillende groottes vraagt om de ontwikkeling van een geavanceerde website. FMTC had een website nodig die hier goed bij zou aansluiten, met de optie om gemakkelijk een cursus online te kunnen boeken.

Oplossingen van Dutch Blue.

Altijd en overal direct beschikbaar

Altijd en overal direct beschikbaar.

De website van FMTC is volledig ontwikkeld en gericht op conversie en gebruikersgemak voor de diverse typen bezoekers. Het op maat ontwikkelde online boekingssysteem ontzorgt zowel FMTC als haar klanten. Waar de zzp’er eerst meer informatie wil inwinnen over een specifieke cursus, is het doel van een grote multinational om meerdere werknemers per dag in te plannen.

Het resultaat van een goede vindbaarheid

Het resultaat van een goede vindbaarheid.

De kans op het aantrekken van meer klanten is hoog bij een vermelding in de top 10 van zoekmachines. Ruim 70% van de zoekmachinegebruikers kijkt niet verder dan de eerste 4 zoekresultaten, 90% niet verder dan de eerste 10. Het complete cursusaanbod van FMTC heeft topposities in de zoekresultaten, zowel in Nederland als erbuiten.

Continu optimaliseren

Continu optimaliseren.

De samenwerking tussen Dutch Blue en FMTC hield niet op bij het gebruikersgemak en een goede vindbaarheid. Inmiddels zijn wij met FMTC een samenwerking aangegaan voor de lange termijn, waarbij optimalisatie een continu proces is om de resultaten te verbeteren.

Ik wil meer omzet

Ik wil meer omzet.

Wij geven graag vrijblijvend advies over het genereren van meer omzet voor jouw bedrijf.

Bedrijfsnaam*

Naam*

Telefoonnummer*

Ook online succes?

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.