Altijd op de hoogte.

Conversie

Wat zijn conversiepaden en hoe meet je ze?

Als ondernemer, online marketeer of bedrijf wil je natuurlijk dat zoveel mogelijk websitebezoekers jouw product of dienst aanschaffen. Het is echter onmogelijk om ervoor te zorgen dat elke bezoeker...

Meer lezen
Actueel

Online succes voor Polyestershoppen.nl

...

Meer lezen
Conversie

Wat is conversie optimalisatie?

Jouw website of webshop is eindelijk live en je hebt een aantal advertentiecampagnes lopen via social media en Google Ads. Hiermee heb jij ervoor gezorgd dat er meer mensen op jouw website...

Meer lezen
Zoekmachines

Wat is Google Shopping?

...

Meer lezen
Websites

7 redenen waarom je altijd een website moet onderhouden

...

Meer lezen
Vacatures

Gezocht: Sales Manager Online Marketing

Wij zijn op zoek naar een topverkoper met ondernemersmentaliteit. Jij hebt interesse in online marketing en wordt er blij van als klanten meer conversies en omzet binnenslepen! Wie zijn wij? Dutch...

Meer lezen
Social media

5 stappen naar een effectieve Facebook campagne

...

Meer lezen
Social media

De opkomst van visual search

De verschillende online zoekmachines die het internet kent, worden voortdurend doorontwikkeld. Ondanks de toenemende functionaliteiten van de zoekmachines, wordt het invoeren van zoekopdrachten...

Meer lezen
Actueel

Wat is het REAN-model en hoe kan je het gebruiken?

Contentmarketing is een effectieve manier om klanten te bereiken, maar wat voor doel je ook voor ogen hebt, het blijft altijd moeilijk om een duidelijk plan te formuleren. Dit is waar het REAN-model...

Meer lezen
Meer verkopen met je webshop - webwinkel Conversie

Verkoop meer met je webshop – 6 tips

Als jij producten online verkoopt, dan is het van groot belang dat jouw webshop ook opvalt. Consumenten worden constant overspoeld met advertenties op internet, maar het is daarom ook steeds...

Meer lezen
Ik wil meer omzet

Ik wil meer omzet.

Wij geven graag vrijblijvend advies over het genereren van meer omzet voor jouw bedrijf.

Bedrijfsnaam*

Naam*

Telefoonnummer*

Ook online succes?

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.