Deepblue in zee met Dutch Blue.

Bekijk de website

Wie de klant is.

Deepblue is al tientallen jaren één van de bekendste merken voor ‘vis in blik’ in Nederland en is een merk van Gloe & Zeitz. Gloe & Zeitz is actief als importeur en distributeur van geconserveerde voedingsmiddelen en levert hoofdzakelijk aan supermarkten en groothandels in west Europa. De producten van Deepblue zijn in alle retail organisaties van de SuperUnie terug te vinden, waaronder Spar, Hoogvliet en Jumbo.

De vraag van de klant.

Gloe & Zeitz verlangde een website voor Deepblue, gericht op de consument met als doel de merkbekendheid van Deepblue te vergroten, waarbij beleving en het overbrengen van informatie de belangrijkste pijlers zijn. De bezoeker moet de heerlijke producten van Deepblue bijna kunnen proeven!

Oplossingen vanuit Dutch Blue.

Merkbeleving door heerlijke recepten

Merkbeleving door heerlijke recepten.

Voor de website is een op maat gemaakt systeem ontwikkeld. De bezoeker kan op de homepage de afmetingen, het gewicht van het pakketje invullen en de bestemming. De website toont de bezoeker de verschillende manieren van transport (koerier, luchtvracht en zeevracht) en de daarbij horende prijzen en levertijden. Een uniek systeem dat snel en effectief werkt voor zowel de bezoeker als Worldwide Baggage Services B.V.

Binnen 16 uur in het blik

Binnen 16 uur in het blik.

Binnen 16 uur in het blik.
De bezoeker wordt meegenomen in het proces – vanaf het uitvaren van de vissersboten tot aan het transport naar de supermarkten – om te laten zien dat vis in blik niet minder gezond is dan verse vis.

De verse vis, die ‘s morgens nog in de zee zwom, zit binnen 16 uur al in het blik. Door de korte verwerkingstijd blijft de voedingswaarde volledig gehandhaafd en blijven de zo belangrijke omega 3-vetzuren bewaard.

Ik wil meer omzet

Ik wil meer omzet.

Wij geven graag vrijblijvend advies over het genereren van meer omzet voor jouw bedrijf.

Bedrijfsnaam*

Naam*

Telefoonnummer*

Ook online succes?

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.