Hoger in Google met een veilige website.

De veiligheid van websites wordt steeds belangrijker. Sinds januari 2017 is er een belangrijke wijziging van kracht waarin Google aangeeft of een website wel of niet veilig is. Dit betekent dat u...
Websites

De veiligheid van websites wordt steeds belangrijker. Sinds januari 2017 is er een belangrijke wijziging van kracht waarin Google aangeeft of een website wel of niet veilig is. Dit betekent dat u niet alleen kunt scoren in de zoekmachines van Google, maar ook de privacy en veiligheid van uw website bezoekers en gebruikers zal moeten waarborgen. Google zet namelijk een goed beveiligde website in als SEO-rankingfactor. Hoe veiliger uw website, hoe beter de indexering. Hoger in Google met een veilige website zorgt automatisch voor betere bedrijfsresultaten. Een veilige website wordt aangeduid door middel van HTTPS en een SSL-certificaat.

Wat is HTTPS?

Om hiermee succesvol aan de slag te gaan, is het belangrijk dat u weet wat HTTPS is en wat dit van u vraagt. HTTPS is de afkorting van HyperText Transfer Protocol Secure en staat voor het veilig uitwisselen van gegevens via een online verbinding. U kunt een HTTPS website herkennen aan ‘https’ voor de URL in de adresbalk. HTTPS betekent dat het voor buitenstaanders onmogelijk wordt gemaakt om gegevens in te zien die verstuurd worden. Dit is bijvoorbeeld van toepassing als iemand persoonsgegevens achterlaat via uw contactformulier of een online betaling verricht op uw website. U wilt niet dat gegevens op straat komen te liggen.

Bel mij terug.

Bel ons op 085 – 486 57 20 of vul het onderstaande formulier in. Wij bellen u z.s.m terug!






Met een SSL-certificaat naar HTTPS

U wilt als gebruiker van het internet én als site niet dat anderen ongewenst inzicht krijgen in uw online gedrag. U maakt uw website HTTPS met het installeren van een SSL-certificaat. U kunt het SSL-certificaat herkennen door te kijken naar de adresbalk in uw internetbrowser. We maken onderscheid in twee soorten certificaten. Het standaard SSL certificaat is te herkennen aan het slotje en HTTPS voor de URL in uw adresbalk. Het EV-certificaat herkent u aan het slotje, de groene balk met bedrijfsnaam en HTTPS voor het adres. Beide certificaten zorgen voor een beveiligde verbinding, alleen is EV-certificaat nog veiliger. Met een EV-certificaat zal u een hogere positie veroveren binnen Google.

Hoger in google met een veilige website: laat u adviseren

Zonder een HTTPS website loopt u het risico om door Google aangemerkt te worden als onveilige website, wat nadelig kan zijn voor uw positie in de zoekmachine. Beschikt u nog niet over een HTTPS website en worden er wel regelmatig gegevens ingevuld en verzonden? Dan is het de hoogste tijd om een SSL certificaat te implementeren en zo de veiligheid van uw klanten te waarborgen. Dit certificaat kan uiteraard eenvoudig op uw website worden geïnstalleerd. Wilt u weten wat de beste keuze voor uw website is? Wij kunnen u hierbij ondersteunen. Waarom u kiest voor onze dienstverlening?

  • Dutch Blue onderschrijft het belang van veilige websites en kan beide SSL-certificaten installeren binnen uw website
  • Het is ons streven om te scoren in Google, en wel op een veilige manier
  • U heeft bij ons een vast aanspreekpunt en een enthousiast team van professionals die bijdragen aan uw online succes

Is uw website al goed beveiligd?

Wilt u een website of webshop waar u geen omkijken meer naar heeft, zeker als het gaat om gegevens verzenden via een beveiligde verbinding? Laat u dan adviseren en ondersteunen in het installeren van de desbetreffende certificaten en het omzetten naar een HTTPS website. Vanzelfsprekend kunnen wij u ook helpen op vele andere vlakken om van uw bedrijf of organisatie online een succes te maken. Neemt u gerust vrijblijvend contact met ons op, de koffie staat altijd voor u klaar.

Ik wil meer omzet

Ik wil meer omzet.

Wij geven graag vrijblijvend advies over het genereren van meer omzet voor jouw bedrijf.

Bedrijfsnaam*

Naam*

Telefoonnummer*

Ook online succes?

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.