Ga terug

SEO Den Haag.

Je zoekt naar SEO Den Haag? Stop met zoeken! Dutch Blue heeft in de afgelopen jaren letterlijk honderden websites op de eerste pagina van Google laten scoren. Dit kunnen wij ook voor jouw business doen. Dutch Blue is namelijk hét SEO bedrijf in regio Den Haag. Wij hebben al ruim 10 jaar ervaring in het behalen van online succes, voor verschillende soorten bedrijven. Van de bakker op de hoek, tot aan de grotere multinationals.

SEO Den Haag, waarom zou je voor Dutch Blue kiezen.

Dutch Blue werkt altijd met een select aantal klanten, want op deze manier blijft de focus op wat telt, namelijk scoren in Google, positieve ROI en leads verwerven. Dutch Blue is dan ook dé betrouwbare partner in SEO waar je naar op zoek bent.

De afgelopen jaren hebben wij voor onze klanten vele resultaten behaald, zowel op lokaal, nationaal en internationaal niveau. Onze expertise is niet alleen SEO, want met meerdere specialisten op het gebied van online marketing kunnen wij je op verschillende manier van dienst zijn.

Bel mij terug.

Bel ons op 085 – 486 57 20 of vul het onderstaande formulier in. Wij bellen u z.s.m terug!





Dutch Blue blijft zich altijd focussen op wat telt en dat is namelijk scoren in Google. Wij werken zowel voor grote als voor kleine klanten, want wij geloven erin dat SEO voor elke ondernemer betaalbaar moet zijn.

Vraag vandaag nog een offerte aan.

Zou je graag willen weten wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van SEO in de buurt van Den Haag of juist in Rotterdam of Dordrecht? Neem dan vandaag nog contact met ons op of bel naar 085 – 486 57 20. Wij vertellen je graag wat we voor jou en jouw bedrijf kunnen betekenen.

Veelgestelde vragen.

Hoe kom ik bovenaan in Google?

Wie wil dat niet bovenaan in Google komen? Natuurlijk kunnen we hierbij helpen, maar dit is niet 1-2-3 gerealiseerd. Nadat je ons verteld hebt op welke zoektermen je gevonden wilt worden, gaan we je website analyseren en vergelijken die met de concurrentie. Aan de hand van dit onderzoek weten we exact wat er moet gebeuren om organisch goed gevonden te worden op voor jou belangrijke termen.

Hoe vet is het als jouw doelgroep je weet te vinden zonder dat men op een advertentie (SEA) hoeft te klikken! Om dit te bereiken heb je natuurlijk veel geïnvesteerd in SEO-werkzaamheden, maar wij noemen het resultaat ook wel ‘gratis geld verdienen’. Heb je eenmaal deze goede posities dan raak je deze niet zomaar kwijt. Dit kan er zomaar voor zorgen dat je minder hoeft te investeren in SEA.

Wat is SEO?

SEO is de Engelse afkorting voor zoekmachine optimalisatie. Dit zijn werkzaamheden die als doel hebben dat jouw website beter gevonden wordt in Google. SEO kent drie belangrijke onderdelen, namelijk technische optimalisatie, on-page optimalisatie en linkbuilding.

Zie ik direct resultaat met SEO?

Bij SEO gaat het om werkzaamheden die pas na een paar maanden effect hebben op de natuurlijke vindbaarheid van je website. Deze tijdsinvestering is echter wel duurzaam, wat betekent dat het verkeer dat het gaat opleveren geen extra kosten met zich meebrengt. Een goede positie in de zoekmachine gaat zorgen voor meer bezoekers en meer bezoekers betekent meer verkopen (aanvragen, inschrijvingen enz.). Als het goed heb je inmiddels namelijk een beeld van het conversieperentage (aantal bezoekers dat daadwerkelijk actie onderneemt op je website).

Wat zijn de kosten voor SEO?

Hoe snel wil je hoog in Google komen te staan? Met het antwoord kunnen we nog niet direct aangeven wat het kost. Heb jij 50 concurrenten die al 10 jaar bezig zijn met zoekmachine optimalisatie dan wordt het een duur geintje om je snel hoog in de zoekmachines te krijgen en kunnen we misschien adviseren om andere strategieën toe te passen. Of dit voor jou ook het geval is hebben we zo uitgezocht. We kunnen namelijk zien wat de concurrentie van jou doet en gedaan heeft aan zoekmachine optimalisatie. Met behulp van deze informatie weten we wat er moet gebeuren om hen van de troon te stoten, binnen hoeveel tijd we topposities kunnen realiseren en wat het jou gaat kosten.

Wat is linkbuilding?

Bij linkbuilding regelen wij dat andere websites naar jouw website een linkje plaatsen. Wil je optimaal organisch te vinden zijn in Google, dan is linkbuilding (nog steeds) erg belangrijk. Ow, ja er zijn verschillende soorten linken, waar we je hier niet mee gaan belasten, maar het is wel degelijk belangrijk om kwalitatieve links te hebben. Zomaar een paar honderd irrelevante links verwerven daar trapt Google niet meer in, sterker nog dit kan nadelige gevolgen hebben voor je vindbaarheid. Een duidelijke linkbuilding strategie is hier aan te raden.

Wat is on-page optimalisatie?

Bij on-page optimalisatie gaat het om alles wat te maken heeft met het verbeteren van pagina’s, zodat deze beter aansluiten op wat de beoogde bezoeker zoekt. Google waardeert een goed geoptimaliseerde tekst meer dan minder relevante content. Aanpassingen die we doen om beter gevonden te worden zijn het aanpassen van titels, tekst, plaatjes en beschrijvingen. Hoe relevanter je bent voor Google des te groter de kans dat je boven je concurrent komt te staan die hetzelfde aanbiedt als jij. (Mocht je ook adverteren met Google Adwords, heb je hierdoor ook nog kans dat je minder betaalt dan je concurrent. Simpelweg omdat Google ziet dat je relevantere informatie hebt voor de zoeker dan je concurrent).

Wat is technische optimalisatie?

Onder technische optimalisatie verstaan we de werkzaamheden die de werking van de website verbeteren. Dit wordt door bezoekers en Google gewaardeerd! Dit kun je op verschillende manieren toepassen, zoals het al aangeeft, het is enigszins technisch. Wil je exact weten wat we allemaal kunnen doen ter verbetering van de vindbaarheid van jouw website? Laat het ons weten en we zijn best bereid om op voorhand een paar voorzetten te geven. Let wel, zoekmachine optimalisatie vergt wel een aanlooptijd, afhankelijk van diverse factoren (concurrentie is er zo één), houden wij altijd rekening met een periode van enkele maanden voordat de eerste stijgingen zichtbaar zijn.

Ook online succes?

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.